Izvještaj 31.8. – 31.12.2023.

Broj upitnika

107

Spol / Rod

Dob

DobBroj

Mjesto stanovanja

Zdravstvene ustanove

Zdravstvena ustanovaBroj

Obrazovni status

Radni status

Prijavljena su iskustva iz svih dijelova RH. Najveći udio loših praksi zabilježen je u domovima zdravlja. Najveći udio zabrinjavajućih praksi zabilježen je u kliničkim bolnicama, dok najveći udio dobrih praksi građani doživljavaju u specijalnim bolnicama.

Iz kvalitativne analize prikupljenih podataka ističe se:

Loše prakse odnose se uglavnom na dostupnost zdravstvenih usluga (vrijeme čekanja) i komunikaciju liječnika s pacijentima. Pri tome, posebno je važno ukazati na prijavljena iskustva zdravstvene skrbi za žene koja uključuju nezakonito naplaćivanje usluga primarne zdravstvene zaštite, te neprimjereni, ponižavajući pristup u komunikaciji prema pacijenticama.

Iskustva koja građani doživaljaju pozitivnima, odnosno dobre prakse najčešće karakteriziraju ljubaznost u komunikaciji, primjereno informiranje pacijenata o zdravstvenom stanju (npr. redoviti obilasci pacijenata u bolnicama uz dijeljenje informacija o tijeku i prognozi zdravstvenog stanja) i kratko vrijeme čekanja na usluge.

Skip to content