Zdravstveni semafor

Izvještaji zdravstvenog semafora

Prijavljena su iskustva iz svih dijelova RH. Najveći udio loših praksi zabilježen je u domovima zdravlja. Najveći udio zabrinjavajućih praksi zabilježen je u kliničkim bolnicama, dok najveći udio dobrih praksi građani doživljavaju u specijalnim bolnicama. Iz kvalitativne analize prikupljenih podataka ističe se: Loše prakse odnose se uglavnom na dostupnost zdravstvenih usluga (vrijeme čekanja) i komunikaciju liječnika s pacijentima. Pri tome, posebno je važno ukazati na prijavljena iskustva zdravstvene skrbi za žene koja uključuju nezakonito naplaćivanje usluga primarne zdravstvene zaštite od strane ginekologa_inja, te neprimjereni, ponižavajući pristup u komunikaciji prema pacijenticama. Iskustva koja građani doživaljaju pozitivnima, odnosno dobre prakse najčešće karakteriziraju ljubaznost u komunikaciji, primjereno informiranje pacijenata o zdravstvenom stanju (npr. redoviti obilasci pacijenata u bolnicama uz dijeljenje informacija o tijeku i prognozi zdravstvenog stanja) i kratko vrijeme čekanja na usluge.
Saznajte više
Skip to content